czwartek, 12 kwietnia 2012

Recenzja Yves Rocher - pure calmille visage

Cześć ;) przedstawiam Wam serię rumiankową Yves Rocher dla każdego rodzaju skóry. 
Cen nie podaję, ponieważ to był prezent na gwiazdkę, myślę, że każda z Was może sprawdzić
w internecie, a ja nie chcę, do rzeczy:



Wszystkie 3 kosmetyki mają subtelny, trochę rumiankowy zapach, który utrzymuje się po nałożeniu makijażu, delikatnie nawilżają, nie zapychają, do codziennego stosowania. Ja mam cerę mieszaną i tłustą, ale nie odwodnioną, u mnie się sprawdzają.


MLECZKO + TONIK 2w1, 200 ml
"Wzbogacony o wyciąg z rumianku, łączy w sobie delikatność mleczka i świeżość toniku. Delikatnie usuwa zanieczyszczenia i ślady makijażu, idealny zarówno do oczyszczania twarzy, jak również okolic oczu."
Świetny kosmetyk do przemycia twarzy rano, przed nałożeniem kremu i makijażu, nie musimy myć twarzy żelem lub mleczkiem. Mnie wystarcza rano ten kosmetyk nałożyć na wacik i przetrzeć buźkę. Jest oczyszczona i świeża.


KREM DO TWARZY I CIAŁA NA DZIEŃ, 125 ml
"Łagodny krem do twarzy i ciała wzbogacony o wyciąg z rumianku. Nawilża skórę pozostawiając ją miękką i aksamitną w dotyku" Ja stosuję go rano, po przemyciu twarzy właśnie tym produktem 2w1, później się maluję. Kosmetyk nie roluje się pod makijażem, pozostawia świeży zapach na twarzy :) nie stosuje go na ciało, od tego mam masła i balsamy, ładnie nawilża.


NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ I NA NOC, 50 ml
Krem, który ja stosuję na noc. Twarz się po nim świeci i choć w konsystencji wydaje się być lżejszy od tego na dzień do twarzy i ciała to jest tłusty. Nie nadaje się na dzień, roluje się pod podkładem. Natomiast do stosowania na noc jak najbardziej. Nie poradzi sobie z bardzo suchą skórą, zresztą jak cała seria, 
ale nawilża nie pozostawiając mojej cery suchej. Rano zmywam go tonikiem i mleczkiem 2w1.


To na tyle, ściskam cieplutko :)
xxxx










2 komentarze:

  1. mam mleczko i zupełnie się nie sprawdza. jest zbyt delikatne, a mimo wszystko oczy mam od niego podrażnione. przez kiepskie doświadczenia nie próbowałam niczego z tej serii.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego dla mnie jest dobre tylko rano :) przed makijażem.
    a oczu nie podrażnia, ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń