czwartek, 5 kwietnia 2012

początki niepoprawnej optymistki

  Cześć, witajcie ! Myśli o blogu nachodzą mnie już od dłuższego czasu, więc czemu by nie spróbować? Bloga założyłam, trzeba trochę poprawek i .. waszej wyrozumiałości. To początki mojej jako takiej działalności, czyli paplaniny pisanej a'la ja. Owa paplanina będzie na pewno o życiu płci pięknej :) Czyli od kobiety, a właściwie "not a girl not yet a woman" dla kobiet. 

Zamiast gadki do lustra, czy odbicia w szybie tutaj będzie można znaleźć kawałek mojego życia. 

Od kosmetyków, urodowych terytepii, przez książki, sztukę, muzykę  i codzienne zmagania się z życiem marzycielki i małej wariatki do gier komputerowych, bo nie omieszkam wspomnieć o życiu, w których ma się ich co najmniej 3.

Na dziś GAME OVER. Należałoby się wyspać i .. do jutra, mam nadzieję  (:




xoxo




1 komentarz:

  1. udanego blogowania :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń